חברת השעונים פנראיי מציגה תוכנית להעמקת הקשר עם הלקוח והגדלת האחריות Officine Panerai Introduces Pam.Guard Care Program
פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת לשימוש בלעדי בקהילה מבוססת של לקוחות החברה.
השקה של Pam.Guard, תוכנית טיפול רחבת היקף שפותחה במטרה לקדם מעורבות עמוקה עם עולמה של חברת פנראיי הפרויקט של המותג להרחבת ולחיזוק חווית הלקוח. ההשתתפות בתוכנית מאריכה רשמית את האחריות המוגבלת הבינלאומית לשעונים זכאים עד שמונה שנים.
הצעד הראשון לגישה לעולמו של Pam.Guard הוא יצירת פרופיל אישי באמצעות הממשק האינטואיטיבי וידידותי למשתמש שנמצא באתר panerai.com. ברגע שפרופיל פעיל, המשתמשים יוכלו לרשום את השעונים שלהם באופן מקוון. הזכאות עבור Pam.Guard מוגבלת לשעונים שנרכשו לא יותר משנתיים לפני ההרשמה.
התוכנית מאשרת מחדש את המוניטין של המותג כיצרנית מובילה ביצירות שעון בעלות ערך טכני ומכני גבוה - מוניטין שכבר חולק מורשת של דגמים חלוציים ומתוחכמים.
Pam.Guard חורג מהמושג של תוכנית טיפול קונבנציונלית. זהו ממשק שירות המותאם אישית ונגיש דרך מספר מכשירים ופורמטים (שולחניים, ניידים, אייפד, WeChat), ניתן להפעיל אותם גם בבוטיקים של חברת פנאראי וקמעונאים מורשים.
כדי להפנות את תשומת הלב למשימה המובהקת של תוכנית Pam.Guard, Laboratorio di Idee תכנן עבורה לוגו חתימה המתאר את החוגה האיקונית Luminor Marina PAM01312, תמונה מזוהה ומעוררת אוניברסלית של Panerai.
סיפור Panerai Egiziano וגדוד 890 מאת ידידיי, בעקבות ההתעניינות ברקע של השעון הנ"ל. כמה מילים על גדוד 890 של הצנחנים וקצת הסטוריה על השעון.. על שעוני הפנרי הללו ניתן לקרא ברשת, אבל לגבי זה הספציפי. המשך לקרוא »