בשנת 2009 הנפיקו פנראי מהדורה שעונים מיוחדת דגם PAM380 סדרת "Brooklyn Bridge" גשר ברוקלין סדרת לומינור מהדורה של 150 יחידות עם חריטה בגב השעון במיוחד לבוטיק ניו יורק השעון תומחר בתג מחיר של 5000$ , בזמנו פנראיי לא הייתה יצרנית מנגנוני תנועה היא השתמשה במנגנונים של חברות אחרות בעיקר ETA ו Valjoux (שנרכשה ע"י ETA ), Unitas ,במקום להשתמש במנגנון OP II שהיה בשימוש בדגם PAM 414 החליט מישהו שם , בפנראי להשתמש במשהו "אחר" כלומר להשתמש ב ETA מהדרגה הנמוכה ביותר (שוב, מדובר על שעון של 5000$)
בקטלוג הרשמי פרסמה החברה שימוש במנגנון Panerai OP II שמבוסס על ETA 6497/2
אבל בפועל הותקן מנגנון נחות Unitas 6497
העיניין התגלה והחלו לצוץ תמונות ברשת של חלקי המנגנון לעומת דגמים אחרים של המותג וניתן לראות בברור שימוש במנגנון נחות , כזה שמותקן במותגים "נחותים" יחסית.
הנושא העלה דיונים סוערים, פנראי אף הציעה להחליף מנגנון למי שירצה ללא עלות על חשבונה.
אבל פנראי לקחה את הלימון והפכה אותו ללימונדה, למעשה יצרה שתי מהדורות מהסדרה, אלו שרצו להחליף את המנגנון ואלו שלא .
ברשת צצו תיאוריות של שיווק גאוני (תאונה, או תכסיס שיווקי מבריק?) ,השעון הפך פריט אספני ומעריצי המותג מתגאים שהם : "קנו את גשר ברוקלין "