מותג שעוני היוקרה ריצ'רד מיל הרחיב במידה ניכרת את רשת ההפצה הבינלאומית שלו בשנים האחרונות, בעיקר על ידי פתיחת מספר גדל של נקודות בוטיק ייחודיים. במקביל החברה צמצמה באופן דרסטי את הייצוג שלה באמצעות קמעונאים .
כתוצאה מכך, החליטו שנוכחות המותג בתערוכות כבר אינה תואמת את האסטרטגיה להפצה בלעדית וסלקטיבית.
החברה הכירזה כי סלון אינטרנשיונל דה לה הוטלורלוגיה 2019. (קרי תערכות SIHH) תהיה האחרונה שלה
http://www.thewatch.co.il/Richard-Mille-Announces-its-Withdrawal-from-the-SIHH.html