חברת השעונים פנראיי מציגה תוכנית להעמקת הקשר עם הלקוח והגדלת האחריות
Officine Panerai Introduces Pam.Guard Care Program
פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת לשימוש בלעדי בקהילה מבוססת של לקוחות החברה.
השקה של Pam.Guard, תוכנית טיפול רחבת היקף שפותחה במטרה לקדם מעורבות עמוקה עם עולמה של חברת פנראיי הפרויקט של המותג להרחבת ולחיזוק חווית הלקוח. ההשתתפות בתוכנית מאריכה רשמית את האחריות המוגבלת הבינלאומית לשעונים זכאים עד שמונה שנים.
הצעד הראשון לגישה לעולמו של Pam.Guard הוא יצירת פרופיל אישי באמצעות הממשק האינטואיטיבי וידידותי למשתמש שנמצא באתר panerai.com. ברגע שפרופיל פעיל, המשתמשים יוכלו לרשום את השעונים שלהם באופן מקוון. הזכאות עבור Pam.Guard מוגבלת לשעונים שנרכשו לא יותר משנתיים לפני ההרשמה.
התוכנית מאשרת מחדש את המוניטין של המותג כיצרנית מובילה ביצירות שעון בעלות ערך טכני ומכני גבוה - מוניטין שכבר חולק מורשת של דגמים חלוציים ומתוחכמים.
Pam.Guard חורג מהמושג של תוכנית טיפול קונבנציונלית. זהו ממשק שירות המותאם אישית ונגיש דרך מספר מכשירים ופורמטים (שולחניים, ניידים, אייפד, WeChat), ניתן להפעיל אותם גם בבוטיקים של חברת פנאראי וקמעונאים מורשים.
כדי להפנות את תשומת הלב למשימה המובהקת של תוכנית Pam.Guard, Laboratorio di Idee תכנן עבורה לוגו חתימה המתאר את החוגה האיקונית Luminor Marina PAM01312, תמונה מזוהה ומעוררת אוניברסלית של Panerai
http://www.thewatch.co.il/officine-panerai-introduces-pam-guard-care-program.html
מחירי השעונים בישראל מול שאר העולם, כולנו נחשפנו לדוגמה של האומגה ג'ימס בונד החדש (6500$ בחו"ל לעומת 9500$ בישראל) מצד שני רואים מותגים אחרים שמחיר השעון (אחרי הנחה) זהה למחיר בחו"ל , האם זה לגיטימי ליבואן רשמי לנקוב במחיר לפי ראות עיניו ?? יש יצרנים אשר לא מרשים למכור את השעונים שלהם באובר-פרייס כלומר מעל המחירון - במקרה הזה היבואנים פשוט מייבשים את החלון מהדגמים הנפוצים ומוכרים אותם ברשימות המתנה "סגורות" למקורבים בלבד וכמובן גם באקפורטינג לחו"ל - במחיר כמובן מעל הרייטיל, לרוב רואים את זה בדגמים מבוקשים של רולקס ושל פטק פיליפ (זה קורה לא רק בישראל אלא בכל העולם) אלו חברות שיוצרות "יובש" בזמינות של הדגם והן גורמות לתהליך הזה , מצד שני במותגים שבהם אין חוסר היבואנים בוחרים להעלות את המחיר בצורה דרסית ואז לתת הנחה גדולה מאוד (בידיעה שהישראלים אוהבים לקנות הנחה יותר ועוד לפני שהם רוכשים את המוצר) אפשר להבין שיש ליבואנים הוצאת רבות,הם מחויבים לרכוש מלאי רב , להשכיב כסף, להשקיע בפרסום במיתוג - אבל השאלה היא היכן עובר הגבול - מה מוגדר לגיטימי ומהי חזירות ?
הדגם Breitling Superocean Divers עדיין לא הושק רשמית !!
קוטר 48 מ"מ השעון בנוי טיטניום עם ציפוי DLC שחור בזל קרמי עם מעצור ייחודי בצד גוף,החלק הפנימי של השעון עשוי מתכת רכה שמונעת הפרעות משדות מגנטיים השעון עמיד ל 300 מטר.
השעון של השחקן Marlon Brando האגדי שהשתתף בסרט "אפוקליפסה עכשיו" חרוט ביד על ידי השחקן עצמו יוצע במכירה פומבית ב -10 בדצמבר 2019.
הדגם Rolex GMT-Master ref. 1675 מהסרט אשר יצא לאור ב 1979
בגב השעון חרוט ביד השחקן עצמו שמו "M. Brando " שעון היה ברשותו של ברנדו עד שנת 1995,רולקס GMT-Master משנת 1972 נענד ע"י ברנדו בפיליפינים אבל הוסר במהלך הצילומים
אם הם מסתכלים על השעון שלי, אז אני לא עושה את העבודה שלי כשחקן". אמר ברנדו בשנת 1995 נתן ברנדו את השעון לבת שלו פטרה עם מכתב לרגל השיגה בלימודים בשנת 2003 נתנה פטרה את השעון לבעלה
אומגה העניקה ארבעה שעונים מיוחדים Speedmaster לזוכים של השנה סטיבן הוקינג מדליה לתקשורת המדע ב 2019 Starmus V פסטיבל בציריך, שוויץ.
Omega Speedmaster Special MoonMatch
על הבמה היו הזוכים בריאן אנו, על תרומתו לפופולריזציה של המדע; אפולו 11, סרט דוקומנטרי של טוד דאגלס מילר, על פריצת הדרך שלו במשימת החלל המפורסמת; ופרס מיוחד על מפעל חיים לשגריר אומגה באז אלדרין, שתשוקתו האגדית לחלל ממשיכה לעורר אותנו היום. גם מדליה ושעון ניתנו בפני אילון מוסק, על הישגיו בחקר החלל ובאנושות.
מדליית סטיבן הוקינג לתקשורת מדעית היא אחת הפרסים המתקדמים ביותר בעולם בתחום התקשורת המדעית. עם שותפותה של פסטיבל Starmus, אומגה הכריזה כי היא גאה ליישר את עצמה עם הפרס ולתרום שעונים בעלות מבנה מיוחד עבור
http://www.thewatch.co.il/omega-speedmaster-special-moonmatch.html
כתובת חדשה לחברת ברייטלינג, טוב הם לא ממש זזו יותר בכיוון של לשנות את שם הרחוב מ “Schlachthausstrasse” לשם LÉO BREITLING שהוא ככידוע המייסד של ברייטלינג , בתמונה עם מנכ"ל ברייטלינג הנוכחי Georges A. Kern עם הבן של נינו (grand grand son of Léon) גרגורי ברייטלינג בחנוכת שם הרחוב החדש, המותג ברייטלינג נמכר בשנת 1979 למשפחת שניידר לאחר מותו של ווילי ברייטלינג מסרטן , ארנסט שניידר ולאחר מכן תיאודור שניידר החזיקו בחברה ובשנת 2015 החברה נמכרה לקונצרן CVC , תיאודור שניידר עדיין מחזיק 20% בברייטלינג.
הרחוב הוא משרדי הנהלת החברה ומרכז השרות שלה , המפעל של ברייטלינג שוכן בעיר לה שו דה פו,(La Chaux-de-Fonds) שם מייצרים ומרכיבים את השעונים.
Georges A. Kern
http://www.thewatch.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%95%D7%91%D7%AA-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92.html
חברת השענים בריגה חוגגת את יום הטוריבלון
Breguet Celebrates Tourbillon Day
בתאריך 26 ביוני הוא יום הטוריבלון
ב- 7 בספטמבר, שנתIX , כלומר, 26 ביוני 1801, השען הראשי אברהם-לואי ברגוט רשם פטנט על סוג חדש של רגולטור: הטורבילון.
חמש שנים מאוחר יותר, בשנת 1806, הוצג בתערוכה הלאומית של מוצרים תעשייתיים בפריז, שבו המבקרים היו מסוגלים להתפעל המצאה מדהימה זו. בתור האפוטרופוס של אחד היצירות הגדולות בהיסטוריה שעונים, בריגה מזמין אוהדים, חובבים ואספנים לחגוג את יום טורבילון, בכל שנה ב -26 ביוני. ביום זה בריגה בוטיקים ברחבי העולם מציעים למבקרים הזדמנות לגלות דגמים מיוחדים וללמוד יותר על ההמורכבות הייחודית .
אברהם-לואי ברגוט מכר רק 35 שעוני טורביון בחייו. תהליך מורכב בהפקת מנגנון ייחודי זה. בעוד הפטנט נרשם בשנת 1801, הפיתוח שלו לקח לא פחות מ 10 שנים של ניסויים ומחקר בשנים מ 1795 עד 1805. בזמן שעונים היו מונחים אנכית בכיס העונד, בריגה המציא דרך לשלול את ההשפעות של כח המשיכה מכדור הארץ על התפקוד של המתנד, ועל בסיס זה, לשפר את הדיוק הכרונומטרי של התנועה. ואז הרעיון בא אליו לשלב את גלגל האיזון ואת הקפיץ, כמו גם את ההמנוף בתוך מארז נייד מסתובב סביב עצמו. אברהם-לואי ברגוט המציא את השם טורביון לסיבוב הכפול הזה של הכלוב ולחלקיו בהתייחסו לרעיון הנשכח מזה זמן רב של מערכת פלנטרית.
http://www.thewatch.co.il/breguet-celebrates-tourbillon-day.html