מנגנון מורכב של לאנגה עם מורכבות של "שניות קופצות"
כולם יודעים שההבדל הויזואלי בין מנגנון מכני למנגנון קוורץ הוא מחוג השניות (קופץ בקוורץ וזורם במכני) אבל חברות שעוני היוקרה דווקא הולכות הפוך, מורכבות נחשבת בתחום הוא יצור מנגנון מכני שמחוג השניות שלו מתנהג כמו קוורץ - הנה סרטון הדגמה איך לאנגה עושים את זה.
האמת, אני קצת מאוכזב, שניות מתות עושים עם remontoir d'egalite
הפתרון הפשטני הזה עם השושנה ממש על ציר גלגל הבריחה נראה פתרון די low end, מעניין מה המכת חזרה לשושנה של הזרוע אחרי המעבר עושה לעקביות גלגל הבריחה, אין שום ויסות בין הזרועה הזו לבין גלגל הבריכה והמגע עם המזלג. בנוסף, מעבר למשקול מתחת לגלגל השניות ההגדול אין שום מערכת עצירה או יציבות למחוג השניות, לדעתי לא יעצר וינוע באופן חלק שכזה.
רחוק משענות עילית. ייגר משתמשים במערכת דומה, אבל שענות עילית כמו גרונפלד או ג'ורנה עושים את זה כמו שצריך
Shimon Burshteinגם בשעון ״המלכה״ של בריגה, אשר לפי הסיפור הוזמן עבור מרי אנטואנט, ומוצג במוזיאון האיסלאם בירושלים, אחת הקומפליקציות היא ״שניות קופצות״.
Shalom Shalomלא המורכבות האהובה עליי אבל יש לי לנגה והם מייצרים שעונים ברמה הטובה ביותר
Idan Katzאכן.. הבעייה היחידה שלהם היא הזהות הגרמנית והלא שוויצרית וגם איזה "חור" קטן בטיים ליין המפואר שלהם חוץ מזה הם באמת ב top
Diego Kruszewski Sztulהאמת, אני קצת מאוכזב, שניות מתות עושים עם remontoir d'egalite
הפתרון הפשטני הזה עם השושנה ממש על ציר גלגל הבריחה נראה פתרון די low end, מעניין מה המכת חזרה לשושנה של הזרוע אחרי המעבר עושה לעקביות גלגל הבריחה, אין שום ויסות בין הזרועה הזו לבין גלגל הבריכה והמגע עם המזלג. בנוסף, מעבר למשקול מתחת לגלגל השניות ההגדול אין שום מערכת עצירה או יציבות למחוג השניות, לדעתי לא יעצר וינוע באופן חלק שכזה.
רחוק משענות עילית. ייגר משתמשים במערכת דומה, אבל שענות עילית כמו גרונפלד או ג'ורנה עושים את זה כמו שצריך.