המותג מחולל מהפכה בקשר שהוא בונה עם לקוחותיו. זוהי הפעם הראשונה ששירות מנוי כזה מוצע על ידי מותג שעונים עצמאי, המשקף את מחויבותv של ברייטלינג למימד הדיגיטלי ואת גישתו הכוללת.
מאפשר ללקוחות ליהנות תחילה ולהחליט אחר כך איזה ברייטלינג הם באמת רוצים. שירות חדש זה יהיה זמין ללקוחות בארצות הברית החל מה -9 במרץ, כאשר מדינות אחרות יצטרפו בקרוב. יהיה נגיש אך ורק ללקוחות שנרשמים באופן מקוון בכתובת www.breitling.com.
#BreitlingSelect מציעה למנויים אפשרות לנסות עד שלושה שעוני ברייטלינג ברצף תוך 12 חודשים, בהתבסס על בחירתם מתוך תיק ייעודי של שעונים.
ללקוחות תהיה הזדמנות לרכוש אחד משלושת השעונים כחלק מהצעה מיוחדת. לאחר הרשמה מקוונת וחתימה על חוזה ל -12 חודשים, המשתתפים ישלמו דמי מנוי חד פעמיים בסך 450 דולר ובהמשך ישלמו תשלום חודשי בסך 129 דולר. בשלב זה הם יהיו יוכלו לבחור את השעון הראשון שלהם, שימסר להם במשלוח לביתם. ג'ורג 'קרן, מנכ"ל ברייטלינג, מסביר את # BreitlingSelect במנהיגות הדיגיטלית של ברייטלינג: "תוכנית זו מהווה הרחבה טבעית לאסטרטגיה הדיגיטלית השאפתנית שלנו. דרך המסחר האלקטרוני המשגשג שלנו והדרכון הדיגיטלי החדש המאפשר בלוקצ'יין שניהם משנים את האופן שבו אנו מתקשרים עם לקוחותינו. זה לא רק חידוש מהותי בתעשיית השעונים, אלא גם הדגמה לגישת היוקרה הכללית של ברייטלינג. "
דרך חדשה לחוות את האוניברסיטה המתהווה
בעת הרשמה ל- # BreitlingSelect, הלקוחות יוכלו לבחור את השעון הראשון המועדף עליהם מתוך הקולקציה, כולל כמה מהדגמים האייקוננים של המותג. השעונים מגיעים ממבחר גדול של שעונים משופצים על מנת להבטיח את החוויה המלאה של המוצרים האיכותיים של ברייטלינג. במהלך תקופת המנוי, המנויים יוכלו לבחור שני שעונים נוספים ברציפות ללבישה למשך פרק זמן מסוים.
כאשר לקוח מחליט לרכוש את אחד משעוני ברייטלינג מתוך אוסף # BreitlingSelect שהיה לו והאו התנסה איתם, ברייטלינג יציעו הצעת רכש מיוחדת המשקפת את הנקודות שנצברו במהלך תקופת המנוי. זו ההזדמנות המושלמת עבור חובבי ברייטלינג ל
שירות המנויים #BreitlingSelect זמין באופן מקוון , בקרוב יהיה זמין גם בבוטיקים של ברייטלינג וברשת הקמעונאות העולמית של ברייטלינג. אנשים המתגוררים באוסטריה, גרמניה, צרפת, בריטניה ושוויץ, המדינות הבאות שישתתפו בשירות המנויים #BreitlingSelect, יכולים להירשם לקבלת הודעה כאשר הוא זמין.
ברייטלינג מציגה תיבת שעון מתקפלת, רב פעמית, שנוצרת כולה מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. עם הקופסה החדשה, ברייטלינג ממציאה מחדש אריזות בתעשיית השעונים המדגישים את מחויבות של המותג להפחתת השפעתו הסביבתית המשך לקרוא »
ברייטלינג משנה קונספט בהקשר לקופסאות וניירות של השעונים אותם היא מוכרת כל מי שרוכש שעון בשוק יד שנייה מחפש תמיד תעודות , קופסה וניירות אשר יצביעו על מקוריות של השעון, מהיכן נרכש מה שנת היצור המשך לקרוא »
כתובת חדשה לחברת ברייטלינג, טוב הם לא ממש זזו יותר בכיוון של לשנות את שם הרחוב מ “Schlachthausstrasse” לשם LÉO BREITLING שהוא ככידוע המייסד של ברייטלינג , המשך לקרוא »
מטוס הדקוטה של ברייטלינג ה DC-33 נחת בישראל במסגרת מסע טיסה סביב כדור הארץ.פדני - היבואנים הרשמיים של ברייטלינג בישראל מארחים את המטוס וצוותו בישראל, קבלת פנים VIP יוקרתית בטרקלין מצדה בנתב"ג המטוס המשך לקרוא »
הנה 10 עובדות על ה NAVITIMER של ברייטלינג: 1. ה NAVITIMER הושק לראשונה בשנת 1952 והוא הכרונוגרף הותיק ביותר שעדיין נמצא ביצור סדרתי.2.בשנת 1962 ה NAVITIMER טס בחלל - הרבה לפני הנחיתה על הירח .. המשך לקרוא »
הנה 10 עבודות על חברת השעונים ברייטלינג: 1.ברייטלינג נוסדה בשנת 1884 בידי לאון ברייטלינג , בשנת 1915 עברה החברה לניהולו של בנו גסטון ובשנת 1932 לקח את המושכות ווילי ברייטלינג ,ב 1979,לאחר מותו המשך לקרוא »
השעון של ברייטלינג בחלל NAVITIMER COSMONAUTE ב 1962 , 7 שנים לפני הנחיתה על הירח. 1962 סרן סקוט קרפנטר השתתף בתכנית מרקורי שנועדה לקרוא תיגר על הטיסה בחלל החיצון בקפסולת החלל "אורורה 7" הקיף 3 פעמים המשך לקרוא »
חברת הון הסיכון הפרטית CVC קפיטל פרטנרס רוכשת את השליטה בברייטלינג, במסגרת עסקה שערכה מוערך ביותר מ -800 מיליון יורו (870 מיליון דולר). העסקה צפויה להיסגר בחודש יוני 2017 החברה תרכוש נתח של 80% המשך לקרוא »
זהו הסיפור על ברייטלינג וחיל האוויר הישראלי. בשנת 1998 , חגיגות 50 שנה למדינת ישראל , פדני, היבואנים של ברייטלינג מנפיקים מהדורת שעונים מיוחדת של הדגם איירוספייס - 50 שנה לישראל , ברייטלינג עדיין.. המשך לקרוא »
בזמן נגיך הקורונה ג'אן פרודנו, חבר בסגל הטריאתלון של ברייטלינג מבצע את האיירון מן בביתו. ברייטלינג תורמת שעונים במיזם למטרות צדקה ג'אן פרודנו הוא אחד הכוכבים הגדולים בספורט שלו. המשך לקרוא »