עולם שעוני היוקרה והניסיון שלו להתאים עצמו למציאות החדשה של המאה ה 21
רבים מחברות מנסים ליצר ולקדם את פלטפורמה המכירה המקוונת - מכירה ישירה של שעוני יוקרה לצרכן הסופי באתר
הרשמי ברשת האינטרנט .
עוד לפני התפרצות נגיף הקורונה זוהתה מגמה של מספר חברות להתחיל במסחר מקוון , למעשה רוב החברות עד לפני שנים מספר היו מוכרים את מלאי השעונים שלהם לקמעוניים - המשווקים המורשים שלהם בכל מדינה ומדינה , אלה היו מוכרים בעצמם או באמצאות חנויות מורשות שלהם את מלאי השעונים.
עם התפתחות רשת האינטרנט חלו שינויים רבים, למעשה הכל היה גלוי לכל , בעיקר המחיר, אם פעם סחור היה מעמיד
תג מחיר לשעון היום בלחיצת כפתור ניתן לבצע השוואת מחיר לאותו שעון מאותו מותג מאותו אזור , לפעמים ההפרשים
מגיעים לעשרות אחוזים , במחירי שעוני היוקרה מדובר על חיסכון משמעותי מאוד לרוכש.
בצד השני שיטות המסחר המסורתיות של חנויות בעיקר אלו הנמצאות בקניונים הפכו יקרים מאוד לתחזוקה ובמשבר
הקורונה הפכו לבלתי נגישים ,בצד נוסף קל היום להקים חנות מקוונת להשיג סחורה ולמכור, תחזוקה של חנות מקוונת
היא מזערית לעומת אחזקה של חנות פיזית במקום אטרקטיבי.
הגדילו לעשות היצרנים אשר החלו למכור שעונים ON LINE באתר הרשמי שלהם , ממש להתחברות עם המשווקים
המורשים שלהם , נכון חלקם הגבילו את המכירה בצורה גאוגרפית ולא נכנסו לאזורים "רגישים" אבל המגמה תופסת
תאוצה , אחד רואה שני מעתיק.
בדיקה אצל מספר יצרנים מגלה שמכירות מקוונות מגיעים ל 15-20% ממכירות חנויות הבוטיק שלהם ,הכוונה למכירות ישירות של יצרנים באתרים הרשמיים - גם הם אומרים שהם מופתעים - הרי בלחיצת כפתור אחת ניתן למצוא משווק מורשה באותו אזור ולהגיע למחיר יותר אטרקטיבי מאשר חנות רשמית של היבואן.
עד עתה מתיחסים היצרנים למכירות המקוונות כתופעה "טוב שיש" מכירות נכנסות "על הדרך" וזה טוב אבל זה בהחלט
לא גורם המכירות הראשי של החברה.
מסחר אלקטרוני דורש כמות עצומה של תשומת לב אנושית מאחורי הקלעים. הרעיון ש"בוט "ימכור שעוני יוקרה הוא משהו שצריך לראות כדי להאמין. בוט יכול לקבל הזמנות, אפילו אנשי מכירות של רולקס הדגימו את הדרכים בהן מגע אישי יכול לעשות את כל ההבדל. המגמה ש קשה יהיה להרוויח כסף מסחר אלקטרוני לפחות לא כמו בהיקפים של מסחר מסורתי בשעוני יוקרה.
העבודה בשיטה הישנה עם קמעונאים של צד ג ' של היצרן בטריטוריות בלעדיות - כלומר יש יבואן רשמי לכל מדינה ובה
הוא יכול למכור במגבלות שהכתיב לו היצרן אבל הגבולות האמיתיים הם מכס ומגבלות מס.
רבים מנסים לשחרר ולמכור סחורה מחוץ לטריטוריה שלהם, הדרך לעשות את זה הוא יצוא פרללי, יש להם גורם סיכון
מצד אחד עוברים על חוקי היצרן מצד שני כדי להרוויח יש להם צורך להטל ברשויות המס.
|
|
20/04/2020 12:59:00
פליפ דופור Phillippe Dufour - אגדת שעונים בחייו. ללא ספק, יצרן השעונים המאסטר פיליפ דופור הוא סמל חי ליצירת שעונים עצמאית במאה ה 21
המשך לקרוא » |
|
|
|
|
איך מחליפים לבד רצועה לשעון ברייטלינג ? איך מסירים את הצמיד , הרכבה הרצועה , חיבור רצועת נאטו צפו בסרטונים
המשך לקרוא » |
|
|
|
זהו הסיפור על ברייטלינג וחיל האוויר הישראלי. בשנת 1998 , חגיגות 50 שנה למדינת ישראל , פדני, היבואנים של ברייטלינג מנפיקים מהדורת שעונים מיוחדת של הדגם איירוספייס - 50 שנה לישראל , ברייטלינג עדיין..
המשך לקרוא » |
|