על בסיס שאיפתה לספק רציפות חוויות שרות עשירות יותר וחדשניות יותר עבור לקוחותיה, חברת Jaeger-LeCoultre משיקה תוכנית Care בהתאם לצורכי הלקוח הגלובליים המתפתחים ורצון לתוכן מותאם אישית, מומחיות טכנית וחינוך. תוכנית Care זו תפרוס פלטפורמה דיגיטלית ייעודית, מותאמת אישית עם מידע בעל ערך מוסף, ייעוץ ושירותים וכן עד 8 שנים אחריות מוגבלת בינלאומית בכל השעונים והשעונים. Jaeger-LeCoultre הוא ייצור משולב במלואו עם יותר מ -180 עבודות יד תחת קורת גג אחת.
במהלך 2019, לקוחות Jaeger-LeCoultre יכולים לרשום באופן בלעדי את השעונים שלהם בפלטפורמה מקוונת ייחודית המאפשרת להם לנהל את האוסף האישי שלהם ולהנות משירותים חדשים מותאמים אישית.
שעונים תחת אחריות הבינלאומית המקורית היום יהיו זכאים להארכת האחריות עם רישום מקוון ב Jaeger-Lecoultre.com/services
לאחר ההרשמה שלהם, לקוחות יגר-לקולטר יקבלו שירותים מותאמים אישית לאורך כל חייהם של שעונים שלהם, כולל:
שירותי ערך מוסף לגבי תחזוקה או שיפור של שעונים שלהם, כגון בדיקות פונקציונליות או כלי חריטה.
מידע ספציפי ועצות שסופקו על ידי בעלי המלאכה על שעונים ספציפיים שלהם בנוסף של כלים דיגיטליים מוגדרים מראש עבור התאמה אישית וטיפול שוטף.
מערך השירותים החדש ינוהל באמצעות פלטפורמת אינטרנט ייעודית זמינה ב -12 שפות (אנגלית, צרפתית, גרמנית, פורטוגזית, ספרדית, איטלקית, ערבית, רוסית, סינית פשוטה ומסורתית, יפנית וקוריאנית). משתמשי Wechat ייהנו גם מהתוכנית הודות לשילוב הפלטפורמה.
מיועד לטפח מערכת יחסים מוגברת עם לקוחות ברחבי העולם, תוכנית Care נתמכת על ידי רשת עולמית רב ערוצית של יגר-לקולטר לפגוש לקוחות בכל מקום שבו הם מעדיפים לקנות או להתחבר עם Maison. לקוחות יכולים לקבל ייעוץ ותמיכה הקשורים לפלטפורמה המקוונת בכל הקישורים הרשמיים של חברת Jaeger-LeCoultre [ו- e-commerce] ברחבי העולם, ללא קשר לשאלה אם הם רכשו את החנות בחנות או באינטרנט.