הטורבילון אירודין RM 21-01 החדש נשען על השפעת האווירונאוטיקה.
הדגם - RM 21-01, מציג עיצוב מארז חדש. המבנה המורכב של המארז בזהב אדום 18 קראט מחוזק בשלד חיצוני בפחמן TPT המשמש למסגרת ולעמודים. מרוכב קל ועמיד במיוחד זה מיוצר על ידי ערימת מאות שכבות של סיבי פחמן הודות לתהליך אוטומטי המסתובב 45 מעלות בין כל שכבה, ואז מחומם ל -120 מעלות בחיטוי לפני שעובד במכונה למיקרון הקרוב ביותר.
בדיוק כמו שריון, חיזוקים אלה מגנים בצורה מושלמת על גוף השעון והם מוחזקים היטב על ידי 20 ברגי שדרה.
המראה של שכבות פחמן TPT משלים בצורה מושלמת את ברק הזהב ואת המוטיב הכחול המלכותי של לוח הבסיס.
השעון בגודל 42.68 מ"מ על 50.12 מ"מ ועובי 14.30 מ"מ
מנגנון בגודל 30.2 על 29.20 מ"מ,עובי 7.14 מ"מ , הטורבילון 12.30 מ"מ.
עתודת אנרגיה ל 70 שעות.
בסיס בסיס אורתורומבי HAYNES®214® עם דבש עם ליבת TPT® פחמן
HAYNES® 214® הוא סגסוגת ניקל-כרום-אלומיניום-ברזל, שנועדה לספק את האופטימום בטמפרטורה גבוהה.
עמידות בפני חמצון לחומר אוסטניטי מחושל, ובמקביל לאפשר יצירה קונבנציונאלית
הִצטָרְפוּת. מיועד בעיקר לשימוש בטמפרטורות של 955 מעלות צלזיוס ומעלה, סגסוגת 214® מציגה עמידות בפני חמצון העולה בהרבה על זו של כמעט כל סגסוגות יצוק קונבנציונאליות העמידות בחום בטמפרטורות אלה.
בשילוב עם ליבת פחמן TPT®, הדפוס הגיאומטרי מכוסה בדבש של HAYNES® 214® מציע ללא תחרות
נוקשות, מקדם התפשטות תרמי נמוך ועמידות פיתול יוצאת דופן.
לוח הבסיס האורטורומובי מקבל טיפול PVD כחול כדי להדגיש את בנייתו המקורית
גשרים עשויים טיטניום דרגה 5, סגסוגת ביולוגית, עמידה בפני קורוזיה וקשיחה להפליא, אשר
מאפשרת לרכבת ההילוכים לתפקד ללא מאמץ. הסגסוגת היא 90% טיטניום דרגה 5 , 6% אלומיניום ו -4% ונדיום.
שילוב זה מגביר עוד יותר את התכונות המכניות של החומר, מה שמסביר את השימוש התכוף בו
תעשיות תעופה וחלל, תעופה ורכב. הם מצופים בטיפול PVD מזהב 5N.
לוחית הבסיס והגשרים השלדים עברו בדיקות אימות אינטנסיביות ומלאות כדי לייעל אותם
יכולות התנגדות.