חברת שעוני הבוטיק וולקן מציגה אבולוציה מיוחדת למנגנון הקריקט האייקוני שלה
Vulcain calibre-v40
לוולקן מקום מכובד בעולם השענות - כבר למעלה מ 150 שנה הצליח המותג לבסס את מעמדו לא רק בכך
שהוא מציע שעונים עם סגנון קלאסי ומעודן אלא מעל לכל,באמצעות הפיתוח של מנגנון תנועה "מעורר מכני " הקריקט המפורסם.
כבר מיום השקתו ,בשנת 1947, הקליבר של וולקן היה פריצת דרך טכנולוגית בתחום שענות גדולה, מה שהפך אותו כמודל שאימצו אישים גדולים ברחבי העולם לרבות נשיאי ארה"ב לדורותיהם.
גם בהווה ממשיך המותג לשמור על תבנית ה DNA שלו לפתח את המנגנון מבלילהרוס את הבסיס הנפלא שלו.
החידוש האחרון מבית וולקן הוא מנגנון קליבר 40 אשר מציג מחוג שניות קטן ומחוג "מעורר" קטן על שעון משנה הממוקם בצורה אלגנטית על החוגה.
ההישג הגדול של מהנדסי וולקן - ההשבחה.
המנגנון האיקוני הושבח - ע"י שינוי הנדסי בתוך המנגנון .
הנה ההסבר הטכני:
Offsetting the seconds and alarm hands The seconds wheel and pinion and the striking mechanism setting-wheel were modified so as to enable the
fitting of two offset hands. Achieving this involved raising the height of the pivot, changing the bearing jewel of the fourth wheel and modifying the wheel pivoting.
Following the elimination of the central sweep-seconds hand, the jewelling of the gear-train bridge was modified,the central hand-bearing wheel pipes were discarded and the existing cannon-pinion was replaced by one with a blind hole.Finally, the height of the alarm-activating wheel was lowered so as to avoid it knocking against the dial
המהנדסים של וולקן גם הצליחו להשיג פאוור ריזרב טוב יותר שגדל מ 42 שעות ל 52 שעות בדגם החדש.
נתונים של המנגנון: מנגנון: מתיחה ידנית מורכבות: מעורר מכני מציג:שעות,דקות, שניות מספר חלקים : 162 מספר אבני רובי: 24 חיפוי: ציפוי ניקלב ברגים:כחולים פטנט : Exactomatic system תדר : 18,000 פעימות לשעה מקור אנרגיה: חבית כפולה אנרגיה : 52 שעות ללא מתיחה. זמן התראה "מעורר מכני" : 20 שניות רצוף
לחצו על תמונות להגדלה
קישור למפרט הרשמי של היצרן
Setting of the new fourth wheel
Modification of the striking mechanism setting-wheel
New pallet-wheel bridge Kif-Duo
Replacement of the existing cannon-pinion by one with a blind hole